معرفی رنگ سال 2024 + کد رنگ
12 دی 1402 ساعت 11:08

معرفی رنگ سال 2024 + کد رنگ

شرکت پنتون هر سال زمستان، حال و هوای سال آینده را با انتخاب رنگ سال مشخص می کند و برای رنگ سال ۲۰۲۴ تصمیم گرفته که جهان بیش از همه به آرامش نیاز دارد. رنگ سال ۲۰۲۴، رنگی پرجنب و جوش است که حس بازیگوشی را به کمد لباس کودکان شما اضافه می کند. بیایید در این مطلب زیبایی های رنگ هلویی مخملی را بررسی کنیم و بفهمیم که چرا رنگ هلویی مخملی یکی بهترین انتخاب برای مادران جوان و فرزند آنها است.

معرفی رنگ هلویی مخملی، رنگ سال ۲۰۲۴:

رنگ سال ۲۰۲۴، رنگ هلویی مخملی است که تناژی بین صورتی و نارنجی دارد. این رنگ پرکاربرد با اکثر رنگ های پوست هماهنگ است و با رنگ های زیادی ست می شود. از این رو گزینه خوبی برای تنوع بخشیدن به کمد لباس شما است. رنگ هلویی ملایم مخملی است که تلالوی نوازشگر آن قلب، ذهن و بدن را غنی می کند. این تناژ از رنگ هلویی، احساس مهربانی و لطافت به ارمغان می آورد و با هدف انتقال حس مراقبت و همدلی در جامعه انتخاب شده است.

رنگ هلویی مخملی تناژ جدیدی از رنگ های هلویی است و به همین دلیل در عین انتقال حس نوستالوژی، معرف زمان معاصر است.

رنگ سال 2024

رنگ هلویی مخملی در فشن و زیبایی:

در دنیای پرسرعت مد، رنگ ها نقش اساسی در شکل دادن به روند تغییر و محبوبیت سبک ها ایفا می کنند. رنگ هلویی مخملی یک رنگ گرم است و پوشیدن لباس هایی با این رنگ، پوست شما را زنده میکند. رنگ هلویی مخملی گرمای ملایمی را به چشم ها، لب ها و گونه ها اضافه میکند و باعث احساس سرزندگی می شود.

رنگ سال ۲۰۲۴ در لباس بچه گانه:

برای مادران جوان دنیای مد کودکان میتواند هم هیجان انگیز و چالش برانگیز باشد. در ادامه درباره روش های کاربردی استفاده از رنگ سال ۲۰۲۴ در لباس بچه گانه صبحت می کنیم. بیایید مطمئن شویم که کوچولوی شما در سال جدید از لذت همراهی با مد سال جا نمی ماند. فروشگاه نازدونه تنوع زیادی از لباس های مختلف با طیف رنگی رنگ هلویی دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کاربردهای رنگ هلویی مخملی در لباس بچه گانه

ست های ورزشی: یکی از تغییرات خوشایند صنعت مد در سال های اخیر، توجه به راحتی و ماندگاری لباس ها است. از نتایج خوب این تغییر، استفاده از لباس های ورزشی و غیررسمی برای روزمره و مکان های عمومی است که با استقبال افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفت. بنابراین میتوانید در انتخاب لباس ها و ست های ورزشی کودکتان از رنگ سال 2024 استفاده کنید.

لباس های زمستانی: با ورود به فصل سرما انتخاب لباس های گرم به ویژه برای کودکان در اولویت قرار میگیرد. شما میتوانید در لباس های زمستانی که برای این فصل انتخاب میکنید از رنگ سال 2024 یعنی رنگ هلویی مخملی استفاده کنید. هودی و کاپشن هایی با این رنگ می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کودک شما باشد. البته فراموش نکنیم که شال و کلاه بچگانه با این رنگ هم میتواند انتخاب بی نقصی برای کودکان باشد.

اکسسوری های پارچه ای: استفاده از اکسسوری ها چند سالی ست که بین بسیاری از بانوان رواج پیدا کرده و اکسسوری های پارچه ای جایگاه ویژه ای بین این بانوان دارند. اگر رنگ لباس کودکتان هلویی مخملی انتخاب نکردید حتما از اکسسوری های پارچه ای با این تم مثل کش موی پارچه ای، تل پارچه ای، پاپیون پارچه ای و... استفاده کنید.

بوت، کفش و کتونی: انتخاب بوت، کفش یا کتونی با رنگ هلویی مخملی از دیگر انتخاب هایی است که استایل شیک و جذابی برای کودکتان به ارمغان می آورد. البته میتوانید شال یا کلاه کودکتان را با کفش او هم رنگ انتخاب کنید تا اسایل شیک او تکمیل شود.

رنگ سال 1403

ست با رنگ سال 2024

حالا که رنگ سال 2024 توسط شرکت پنتون اعلام شده است یکی از دغدغه های اکثریت ما این است که چه رنگی را میتوان با رنگ هلویی مخملی ست کرد؟ از آنجایی که رنگ سال 1403 یک رنگ پر انرژی و شاداب است باید آنرا با رنگ های خنثی ست کرد. بهترین انتخاب برای ست با رنگ هلویی رنگ هایی مثل سفید، خاکستری، بژ و طوسی است. ست رنگ آبی یخی با رنگ سال نیز یکی از ترکیب هایی ست که در همین مدت کوتاه طرفداران زیادی داشته است.

اسم + کد رنگ سال 2024

شرکت پنتون رنگ سال 2024 را با اسم peach Fuzz و با هدف همدلی و ارتباط معرفی کرده است و کد رنگ آن هم #febe98 مشخص شده است. شما میتوانید در طراحی های خود از این کد رنگ در کنار سایر رنگ ها استفاده کنید تا جدیدترین مدها را طرح های خود به کار ببرید.

code: #FFBE98

rgb: 255, 190, 152

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!