نقد و بررسی کتونی ساقدار PATRIK
24 آبان 1402 ساعت 18:55

نقد و بررسی کتونی ساقدار PATRIK

کفش های ساقدار برای افرادی که فعالیت زیادی دارند مانند دانش آموزان گزینه ی مناسبی است. کفش های بنددار و ساقدار می توانند باعث به حداقل رساندن آسیب های وارده شوند. افراد با توجه به میزان فعالیت در طول روز می توانند از انواع ساق بلند و ساق کوتاه استفاده کنند. کتونی ساقدار PATRIK یکی از محصولات مجموعه پوشاک و کفش نازدونه می باشد که در فصل پاییز برای دانش آموزان ارائه شد. در ادامه به ویژگی های این محصول اعم از سایزبندی، رنگ بندی، جنس و قیمت می پردازیم. این محصول با کد 20767 در قسمت جستجوی سایت قابل دسترسی است و همچنین می توانید از دسته بندی کفش و کتونی سایت نازدونه؛ لباس بچگانه در رشت آن را مشاهده کنید.

جنس کتونی ساقدار

جنس کتونی ساقدار

جنس این محصول جیر می باشد. جیر یک نوع پارچه ی چرم با رویه ی مخملی و نرم است. دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است. جیر مصنوعی با الیاف مصنوعی مانند پلی استر تولید می شود. جیر یک نوع پارچه ی ضدآب نیست بلکه در زمان تولید به یک پارچه ی ضدآب تبدیل می شود.

رنگ کتونی ساقدار

رنگ کتونی ساقدار

رنگ بندی این محصول طوسی، مشکی، کرم و سفید است که رنگ های اصلی به شمار می رود و با اکثر لباس ها می توان استایل کرد. طرح و مدل این محصول اسپرت بوده و برای استفاده روزمره و استایل های غیررسمی مناسب است.

سایزبندی کتونی ساقدار

سایزبندی این محصول از 32 تا 37 بوده که مناسب نه سال تا نوجوان می باشد. علاوه بر آن اندازه دقیق برای هر سایز درج شده است که اندازه کف پای افراد است. به هیچ وجه اندازه ی کف پا را که به دست آوردید به سمت بالا یا پایین گرد نکنید زیر سایز کتونی کوچک یا بزرگتر می شود.

خرید و قیمت کتونی ساقدار

برای خرید این کتونی ساقدار شیک با قیمت بسیار مناسب، هم می توانید از طریق سایت به صورت اینترنتی اقدام کنید و سایز و رنگ دلخواه خودتان را ثبت سفارش کنید و هم از فروشگاه حضوری نازدونه واقع در رشت، بلوار معلم، میدان مادر قابل خریداری می باشد. برای ثبت سفارش اینترنتی بعد از انتخاب سایز و رنگ به طور خودکار عکس تک رنگ محصول همراه با قیمت به شما نشان داده می شود. این کتونی از دسته بندی کفش و کتونی سپس ساقدار، پوتین و بوت و چکمه قابل دسترسی است.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!