5 + 30 مدل لباس زمستانی دخترانه
21 آبان 1402 ساعت 10:47

5 + 30 مدل لباس زمستانی دخترانه

حالا که اولین سوز زمستانی در هوا پیچیده، وقت آن رسیده که از انواع مدل لباس زمستانی دخترانه نازدونه سال ۲۰۲۳ پرده برداریم. فروشگاه لباس بچگانه نازدونه مثل هر سال با استفاده از ترندها و مد روز، چندین طراحی با بهترین کیفیت برای دلبرکان شما در نظر گرفته است. هر چند که برای لباس های زمستانی کودکانه، راحتی مهم ترین نکته است، اما این مسئله به این معنی نیست که مدل لباس زمستانی دخترانه نمی تواند شیک و امروزی باشد. برای اینکه مطمئن شویم دختر شما در تمام فصل ها خوش استایل و راحت خواهد بود، به بررسی برخی از مدل های لباس زمستانی دخترانه می پردازیم.

انواع مدل لباس زمستانی دخترانه 2023

 

مدل سویشرت شلوار زمستانی دخترانه

سویشرت و شلوار نازدونه از جنس دورس کرک دار تولید شده، که برای فصل زمستان انتخاب خوبی است. طرح این ست زیبا گلدوزی شده و با گذشت زمان دوام زیادی دارد.

مدل لباس دخترونه مناسب زمستون

بلوز شلوار خرگوشی چاپی یکی از کارهای جذابی است که در سه رنگ لیمویی، صورتی و سبز آبی به بازار عرضه می شود.

مدل ست زمستونی دخترونه

مدل پیراهن زمستانی دخترانه

عروسک باربی به لطف اکران فیلم باربی در سال گذشته، بار دیگر وارد ترندهای روز شده است. حالا کوچولوها هم با این اسباب بازی نوستالوژیک کودکی ما آشنا شدند و تب لباس صورتی دخترانه روی همه اثر گذاشته است. مجموعه نازدونه هم امسال یک پیراهن باربی دخترانه برای دخترکان شما طراحی کرده که در عین راحتی، بسیار شیک بوده و برای مهمانی های خودمانی هم مناسب است.

ست های دخترونه زمستونی

ست بلوز و شلوار زمستانی طرح کروکدیل نازدونه از جنس دورس ضخیم تولید شده که اثر گرم کنندگی مناسبی برای فصل زمستان دارد.

مدل لباس زمستانی دخترونه

بلوز شلوار ابر نازدانه که طرح آن از نوع چاپی است در سه رنگ آبی، زرد و گلبهی تولید می شود.

مدل بلوز شلوار میکی ماوس

مدل لباس زمستانی دخترانه شیک

بلوز شلوار های دخترونه

مدل لباس زمستونی دخترونه با مدل باربی

ست هودی و شلوار باربی نازدونه جزو محبوب ترین مدل لباس زمستانی دخترانه ۲۰۲۳ است و برای سلیقه های مختلف در چهار رنگ سرخابی، سبز لاجوردی، سرمه ای و گلبهی پررنگ تولید می شود. هودی این ست زیبا از نوع کراپ است.

مدلهای لباس زمستانی دخترانه

مدل لباس زمستانی دختران

مدل بلوز شلوار زمستانی دخترانه

مدل بلوز دخترانه

بلوز شلوار بگ استایل دخترونه

بلوز شلوار بگ استایل نازدونه از سری ست های ضخیم نازدونه بوده و مناسب فصل زمستان است. این ست ساده در شش رنگ سرخابی سیر، یاسی، خردلی، آبی کاربنی، گلبهی پر رنگ و سبز تولید می شود.

خرید و قیمت لباس زمستانی دخترانه

خرید بلوز و شلوار زمستانی دخترانه راه خوبی برای صرفه جویی در هزینه خرید لباس است. خصوصا به این دلیل که قیمت لباس زمستانی دخترانه معمولا بیشتر از فصل های دیگر است. اگر کودک یا نوجوان شما از پوشیدن لباس بیشتر خودداری می کند، خرید ست هودی و شلوار و استفاده از لباس های کرک دار روش خوبی است که در کنار اطمینان از گرم ماندن کودکتان، در قیمت لباس زمستانی دخترانه هم صرفه جویی کنید.

حرف آخر:
زمستان بهترین وقت است که با استفاده از چند لایه لباس، مدل لباس زمستانی دخترانه عزیزانتان را استایل کنید. لباس زمستانی دخترانه نازدونه از بهترین و بادوام ترین الیاف ساخته شده است که از عزیزان شما در سرمای زمستان محافظت می کند. ست های لباس زمستانی دخترانه نازدونه در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل میتوان از آنها در بیرون از منزل و هم به عنوان لباس راحتی استفاده کرد.

مدل لباس زمستانی دخترانه نازدونه به گونه ای طراحی شده که راحتی و شیک بودن را برای شما به ارمغان می آورد. برای اطلاع از قیمت لباس زمستانی دخترانه و خرید لباس بچه گانه در رشت به صفحه لباس دخترانه فروشگاه نازدونه سر بزنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!