نقد و بررسی بلوز شلوار طرح خرگوش
08 آبان 1402 ساعت 08:27

نقد و بررسی بلوز شلوار طرح خرگوش

بلوز آستین بلند و شلوار راحتی برای استفاده در خانه در فصول سرد برای هر کودکی نیاز است. نکته ی قابل توجه استفاده از جنس باکیفیت و پنبه می باشد زیرا لباس های دارای پلی استر و از این دست باعث حساسیت های پوستی برای کودکان می شود. اصولا لباس های خانگی نباید طرح های برجسته داشته باشد یا الگوی دوخت آن طوری باشد که کودک نتواند در هنگام خواب یا بازی در خانه از آن استفاده کند. بلوز شلوار طرح خرگوش در سایزهای کوچک هم برای دختران هم پسران قابل استفاده است ولی در سایزهای بزرگ برای دختران مناسب تر است.

در ادامه این مقاله از نازدونه (لباس بچگانه در رشت) به توضیحات رنگ، سایز و قیمت محصول می پردازیم. این محصول با کد 20976 در سایت قابل مشاهده می باشد و کافی ست کد محصول را در قسمت جستجوی سایت وارد کنید و سپس وارد محصول شوید.

جنس بلوز شلوار طرح خرگوش

جنس این محصول دورس دو نخ تیپ لاکرا می باشد. دورس دونخ از ترکیب پنبه با دو نخ دیگر تولید می شود. قسمت داخلی پارچه دورس پنبه بوده و قسمت بیرونی آن با جنس های دیگر قابل بافت است. براساس اینکه چه نوع نخی با پنبه بافته می شود دورس نامگذاری می شود مانند: دورس پنبه، دورس ملانژ، دورس سه نخ تیپ لاکرا و ... . این پارچه بسیار نرم و لطیف می باشد.

رنگ بلوز شلوار طرح خرگوش

رنگ بندی این محصول شامل صورتی، سبزآبی و لیمویی می باشد که رنگ های ملایم و مناسب ست راحتی است. صورتی پرطرفدارترین رنگ در بین دختران است. هر سه رنگ نمادی از آرامش و امید در زندگی هستند که بسیار مناسب کودکان و همچنین هنگام خواب است. توجه به این موارد در روحیه ی کودک بسیار تاثیرگذار است.

سایزبندی بلوز شلوار طرح خرگوش

سایزبندی این محصول 35 تا 70 می باشد که برای یک سال تا نوجوان مناسب بوده و به دلیل داشتن دوخت و قواره آزاد و استانداردی که دارد سایز 70 آن برای افراد سایز 38 و 40 نیز مناسب می باشد و می تواند یک ست خونوادگی برای مادر و فرزند باشد. جزییات تمامی سایزها نیز داخل محصول درج شده است و می توایند با یک لباس مناسب مطابقت داده و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

خرید و قیمت بلوز شلوار طرح خرگوش

برای خرید بلوز شلوار طرح خرگوش می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی بلوز شلوار، محصول را مشاهده کنید. قیمت تمامی سایزها پس از انتخاب به طور خودکار به شما نمایش داده می شود.

 

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!