نقد و بررسی بلوز شلوار بگ استایل چریک
04 آبان 1402 ساعت 11:30

نقد و بررسی بلوز شلوار بگ استایل چریک

بلوز آستین بلند و شلوار یک ست بسیار پرکاربرد برای فصول سرد سال است که در انواع ست های بیرونی و خانگی تولید شده و با توجه به این موضوع در انواع طرح و مدل قابل تولید می باشد. بلوز شلوار بگ استایل طرح چریک، تولید شده در فروشگاه لباس بچه گانه نازدونه، یک بلوز شلوار با استایل گشاد بوده که هم برای خانه و هم بیرون مورد استفاده قرار می گیرد. طرح چریک که برخی به آن طرح ارتشی نیز می گویند یک طرح پرطرفدار اسپرت هم برای دختر و هم پسر بوده که البته در بین پسرها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این محصول دارای رنگ بندی است ولی رنگ سبز در طرح چریکی پرطرفدارترین رنگ محسوب می شود. در ادامه به توضیحات جنس، رنگ بندی، سایز و قیمت این محصول می پردازیم. همچنین می توانید این محصول را از طریق سایت با کد 20942 جستجو کنید.


جنس بلوز شلوار بگ استایل چریک

جنس این محصول دورس سه نخ می باشد. دورس سه نخ باکیفیت ترین نوع پارچه ی دورس می باشد که از ترکیب پنبه با دو نخ دیگر تولید می شود. قسمت داخلی پارچه دورس پنبه بوده و قسمت بیرونی آن با جنس های دیگر قابل بافت است. براساس اینکه چه نوع نخی با پنبه بافته می شود دورس نامگذاری می شود مانند: دورس پنبه، دورس ملانژ، دورس سه نخ تیپ لاکرا و ...!

جنس بلوز شلوار بگ استایل چریک

رنگ بلوز شلوار بگ استایل چریک

رنگ بندی این محصول شامل سفید، نسکافه ای و سبز یشمی می باشد که براساس رنگ پس زمینه و کش بافت می باشد. سبز یشمی پرطرفدارترین رنگ در طرح چریک می باشد و جز پرفروش های خرید اینترنتی و حضوری محسوب می شود.

رنگ بلوز شلوار بگ استایل چریک

سایزبندی بلوز شلوار بگ استایل چریک

سایزبندی این محصول 35 تا 70 می باشد که برای یک سال تا نوجوان مناسب بوده و به دلیل داشتن دوخت و قواره آزاد و استانداردی که دارد سایز 70 آن برای افراد سایز 38 و 40 نیز مناسب می باشد و می تواند یک ست خونوادگی نیز محسوب شود. الگوی دوخت این محصول بگ استایل بوده و دور سینه آن گشاد است. جزییات تمامی سایزها نیز داخل محصول درج شده است.

سایزبندی بلوز شلوار بگ استایل چریک

خرید و قیمت بلوز شلوار بگ استایل

برای اطلاع از قیمت و  خرید بلوز شلوار بگ استایل چریک می توانید هم از طریق سایت به صورت اینترنتی و هم از فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید و از دسته بندی پوشاک پاییز زمستونی قسمت پسرانه یا دخترانه دسته بندی بلوز شلوار، محصول را مشاهده کنید. این محصول به دلیل طرحی که دارد همیشه مورد استقبال بوده و نگران از مد افتادن آن نباشید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!