بهترین مدل های مانتو ست مادر دختری ۱۴۰۲
06 شهریور 1402 ساعت 16:13

بهترین مدل های مانتو ست مادر دختری ۱۴۰۲

ست شومیز و مانتو یکی از شیرین ترین ست ها برای مادران و دختران است. معمولا شومیز و مانتو ست مادر دختری به شکلی طراحی میشود که در فضای بیرون از خانه نیز مناسب است. ما در این مطلب از وبسایت لباس بچه گانه نازدونه به معرفی 10 مدل مانتو ست مادر دختری 1402 همراه با عکس می پردازیم.

 

مانتو ست مادر دختری ۱۴۰۲

مدل مانتو در ست های مادر دختری معمولا با توجه به رنگ، طرح و پارچه لباس باهم هماهنگ میشوند. این ست ها معمولا در گردش ها، طبیعت گردی، کافه و... فضاهای خارج از خانه پوشیده میشود. با اینکه ست های راحتی مثل تیشرت، تاپ شلوارک، پیراهن های راحتی بسیار پر طرفدار هستند اما ست هایی که بیرون از خانه قابل پوشید هستند نیز از جذابیت زیادی بر خوردارند.

ست های مادر دختری اصولا به دو دسته تقسیم میشوند. ست مادر دختری که لباس از نظر طرح، رنگ و... دقیقا برابر هستند و تنها در سایز باهم متفاوت اند. دسته دیگر ست هایی هستند که در برخی از نکات ریز باهم اشتراک دارند. در ادامه می خواهیم چند نمونه از محبوب ترین و پرفروش ترین شومیز و مانتوهای ست مادر دختری نازدونه در سال ۱۴۰۲ را به شما معرفی کنیم؛ پس حتما ما را همراهی کنیم.

 

مانتو ست مادر دختری لوزی

ست مانتو مادر دختری لوزی یکی از تولیدی های پرفروش نازدونه است که با لنین درجه یک دوخت می شود. این مانتو برای دختران ۸ سال به بالا و مادران خوش سلیقه شان تولید شده تا بتوانند یک ست مادر دختری سنگین و رنگین داشته باشند. شومیز ست مادر دختری لوزی را در رنگ بندی های قرمز، نسکافه ای یا آبی کاربنی با سایز بندی مناسب از نازدونه خریداری فرمایید.

مانتو ست مادر دختری لوزی

قیمت و خرید مانتو ست لوزی

مانتو ست مادر دختری فلامینگو

یکی دیگر از شومیزها و مانتوهای ست پرفروش نازدونه، ست مادر دختری فلامینگو است که یک استایل بامزه دخترانه می سازد. ست شومیز مادر دختری فلامینگو برای بازه سنی ۸ سال تا الی ماشاالله در تولیدی نازدونه برای مادران و دختران خوش ذوق و خوش سلیقه تولید می شود. جنس این مانتوهای ست پرطرفدار از لنین دجه یک است که بدون آبرفت می توانید از آن استفاده کنید. این مانتو ست مادر دختری جذاب با رنگ دلبرانه صورتی برای شما در فروشگاه نازدونه آماده است.

مانتو ست مادر دختری فلامینگو

قیمت و خرید مانتو ست فلامینگو

مانتو ست مادر دختری کاکتوس

شومیز با نمک کاکتوسی، یکی دیگر از تولیدات نازدونه است که برای دختر خانم های ۸ ساله تا بزرگسالان تولید می شود. با این شومیزهای ناز و بامزه هم می توانید یک ست مادر دختری فوق العاده داشته باشید. از بابت جنس این مانتوها هم به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد چون این مانتوهای ست مادر دختری هم مانند بقیه تولیدات ما با بهترین کیفیت (لنین درجه یک) ارایه می شوند. اگز از این ست مانتو کاکتوسی مادر دختری خوشتان آمده، می توانید از طریق سایت و یا فروشگاه حضوری ما اقدام فرمایید.

مانتو ست مادر دختری کاکتوس

قیمت و خرید مانتو ست کاکتوس

مانتو ست مادر دختری آدمک

شومیزهای مانتویی آدمکی هم از جمله پرفروش ترین ست های مادر دختری ما هستند که با لنین درجه یک و بدون آبرفت، در تولیدی نازدونه برای مادر و دختران خوش تیپ ساخته می شود. مانتو ست مادر دختری آدمک نازدونه در سایزبندی و رنگ بندی های بسیار متفاوت تری نسبت به سایر ست هایی که معرفی کردیم، در فروشگاه نازدونه موجود هستند. شما مادر و دختران خوش پوش طبق سلیقه خود می توانید رنگ قرمز، بنفش، سبز، آبی کاربنی یا نارنجی را برای یک ست جذاب و دلبر انتخاب کنید.

مانتو ست مادر دختری آدمک

قیمت و خرید مانتو ست آدمک

امیدواریم که مطالب و پیشنهاد ما برای شما مادر و دختران خوش پوش و باکلاس، کمک کننده بوده باشد. اگر هنوز در انتخاب شک و تردیدی دارید، پیشنهاد می کنیم وبلاگ «قوانین ست مادر دختری» را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین مانتو ست مادر دختری را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!