نقد و بررسی تیشرت راه راه پسرانه بچه گانه
30 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55

نقد و بررسی تیشرت راه راه پسرانه بچه گانه

تیشرت های پنبه از جمله لباس های پرکاربرد چه در فصول گرم و چه فصول در سرد هستند. تیشرت ها با توجه به مدلی که دارند در موقعیت های مختلف قابل استفاده اند. برای مثال مدل های یقه دار جودون پنبه را می توان هم در گرما به عنوان استایل اصلی پوشید هم در فصل سرما زیر لباس های گرم! تنوع مدل تیشرت های پنبه بسیار بالا بوده در نتیجه بهترین راه برای داشتن یک تجربه لذت بخش و آسان در خرید لباس بچه گانه آگاه بودن از این است که بدانید چه می خواهید و با توجه به آن اقدام به خرید رنگ و طرح خود کنید برای مثال یقه دار، یقه گرد یا یقه هفت، ساده یا طرح دار، طرح های چاپی یا برجسته، کاربرد بیرونی یا خانگی و ... . در سایت نازدونه تنوع تیشرت های پنبه با طرح های متنوع بسیار بالاست و شما به راحتی می توانید از تمامی سایزها از یک سال تا بزرگسال را مشاهده کنید.

لطافت و نرمی جنس پنبه هم باعث عدم حساسیت پوست شده و هم جریان هوا به راحتی از آن عبور کرده و عرق نمی کنید که یک مزیت در فصل بهار و تابستان به شمار می رود. تیشرت راه راه پسرانه kids سایت نازدونه که یکی از صدها مدل تیشرت بچگانه موجود می باشد که با کد 6324 در سایت قابل جستجو بوده و یا می توانید از طریق تیشرت در پوشاک بهار و تابستونی در میان مدل های موجود به آن دسترسی پیدا کنید.

 

جنس، طرح و رنگ تیشرت راه راه

همانطور که بارها گفته شد بهترین جنس برای کودکان پنبه است که منشا گیاهی داشته و دارای درجه بندی های متفاوتی است. سوپر پنبه لاکرا یکی از بهترین نوع پارچه در دسته بندی پنبه بوده که علاوه بر نرمی و لطافتی که داراست به دلیل داشتن لاکرا خاصیت کشسانی مناسبی به پارچه داده که هم تحرک را برای کودک راحت تر می کند و هم بعد از شستشو لباس شکل و فرم اولیه خود را از دست نمی دهد.

علاوه بر جنس طرح لباس نیز در ایجاد حساسیت دخیل می باشد. لباسی که دارای طرح های برجسته و پولکی باشد و یا از داخل با پوست کودک برخورد کند باعث آزار کودک می شود. طرح این تیشرت به صورت ژلاتینی برجسته بوده و در روی لباس کار شده است و با پوست کودک در تماس نیست. راه راه بودن این تیشرت بافت اصلی پارچه می باشد و نرمی و لطافت آن حتی از داخل عکس هم به راحتی قابل لمس است.

درضمن باید اشاره کنیم که رنگ های زیبای این محصول زرشکی و سبزآبی می باشد که هم سلیقه ی دوست داران رنگ های تیره و گرم و هم سلیقه ی دوست داران رنگ های شاد و سرد را پوشش می دهد. با ست کردن این تیشرت جذاب با یک شلوارک مکمل، می توانید یک بلوز شلوارک راحتی جذاب پسرانه داشته باشید.

 

سایزبندی تیشرت راه راه پسرانه

سایزبندی این محصول از 30 تا 50 بوده که مناسب زیر یک سال تا هفت سال می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایزهای مورد نیاز برای تیشرت، قد تیشرت و دور سینه بوده که در دور سینه عدد دو برابر می شود. یکی از راه های انتخاب سایز مناسب اندازه گیری یکی از لباس های مناسب کودک و تطابق با سانت درج شده در سایت برای شناسایی سایز موردنظر است.

 

خرید تیشرت راه راه پسرانه

 

خرید و قیمت تیشرت راه راه پسرانه

برای خرید تیشرت راه راه پسرانه می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع تیشرت های دخترانه و پسرانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!