نقد و بررسی بلوز شلوارک طرح دار
09 اردیبهشت 1402 ساعت 16:21

نقد و بررسی بلوز شلوارک طرح دار

بلوز شلوارک های جنس پنبه به دلیل عبور جریان هوا از بافت پارچه، منبع گیاهی داشتن و عدم ایجاد حساسیت، لباس بچه گانه بسیار مناسبی در فصل بهار و تابستان هستند. این بلوز شلوارک ها با توجه به مدل و طرح هم در خانه و هم بیرون بسیار کاربرد داشته. در ضمن در صورتی که مدل و طرح لباس برجسته نباشد، از آن بلوز شلوارک راحتی پسرانه می توان در هنگام خواب نیز استفاده کرد.

بلوز شلوارک طرح دار، از جمله محصولاتی است که هم به صورت خانگی و هم بیرونی قابل استفاده می باشد. این محصول اسپرت و پسرانه است و در سایت از قسمت بهار تابستونی پسرانه قابل مشاهده خواهد بود. و علاوه بر آن با وارد کردن کد 5860 داخل جستجوی سایت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و ثبت سفارش انجام دهید.

 

جنس، طرح و رنگ بلوز شلوارک 

این محصول از پنبه تهیه شده و بسیار نرم و لطیف است. طرح این محصول به صورت چاپ روی پارچه بوده و داخل بافت پارچه نفوذ نکرده؛ بنابراین با پوست کودک تماس ندارد. طرح اسپرت آن به صورت طراحی وکتور است. رنگبندی این محصول نیز شامل سفید و قرمز بوده که با رنگ طرح تناسب دارد.

 

سایزبندی بلوز شلوارک طرح دار پسرانه

سایزبندی محصول از 35 تا 55 می باشد که مناسب یک تا نه سال است. البته در قسمت سایر مشخصات، سانت دقیق هر سایز درج شده است. پیشنهاد میکنیم که حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایز های مورد نیاز برای بلوز شلوارک قد تیشرت، دور سینه، قد شلوارک، بلندی فاق و دور را می باشد که عدد بدست آمده در دور سینه و دور ران دو برابر می شود.

 

خرید بلوز شلوارک طرح دار پسرانه

 

خرید و قیمت بلوز شلوارک طرح دار پسرانه

برای خرید بلوز شلوارک طرح دار می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع بلوز شلوارک های دخترانه و پسرانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه شهر رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!