نقد و بررسی بلوز شلوارک پسرانه طرح بسکتبال
30 فروردین 1402 ساعت 17:15

نقد و بررسی بلوز شلوارک پسرانه طرح بسکتبال

بلوز شلوارک های جنس پنبه ای در بهار و تابستان، با توجه به مدل و طرحی که دارند، هم برای خانه و هم بیرون بسیار پرکاربرد هستند. در صورتی که مدل و طرح بلوز شلوارک پسرانه پنبه ای برجسته نبوده و تنخور راحتی داشته باشد، می توان در هنگام خواب نیز آنها را پوشید؛ زیرا جریان هوا از بافت پنبه عبور کرده و به دلیل گیاهی بودن باعث ایجاد حساسیت نمی شود. بلوز شلوارک طرح بسکتبال از جمله محصولاتی است که هم به صورت خانگی و هم بیرونی قابل استفاده بوده و با وجود اینکه یک محصول اسپرت به شمار می ورد ولی طرفداران بیشتری در کودکان پسر دارد.

این بلوز شلوارک های راحتی جذاب در سایت  لباس بچگانه ما از قسمت بهار تابستونی پسرانه قابل مشاهده است. جدای آن از طریق وارد کردن کد 2240 داخل جستجوی سایت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و ثبت سفارش انجام دهید.

 

جنس و رنگ بلوز شلوارک طرح بسکتبال

این محصول از پنبه تهیه شده و بسیار نرم و لطیف است. طرح این بلوز شلوارک پسرانه راحتی به صورت چاپ روی پارچه بوده و داخل بافت پارچه نفوذ نکرده؛ به همین دلیل با پوست کودک تماس ندارد. طرح اسپرت این محصول برگرفته از یکی از حرکت های معروف برترین بکستبالیست جهان، مایکل جردن بوده که به صورت طراحی وکتور است. رنگبندی این محصول شامل سبز صابونی، سفید وزرد بوده که روشن و درعین حال ملایم و خنثی است.

 

سایزبندی بلوز شلوارک راحتی پسرانه

سایزبندی بلوز شلوارک پسرانه طرح بسکتبال از 35 تا  55 بوده که مناسب یک تا نه سال است. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است. پیشنهاد می کنیم که حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. سایزهای مورد نیاز برای بلوز شلوارک، قد تیشرت، دور سینه، قد شلوارک، بلندی فاق و دور آن است که عدد بدست آمده در دور سینه و دور ران دو برابر می شود.

 

بلوز شلوارک راحتی پسرانه طرح بسکتبال

 

خرید و قیمت بلوز شلوارک پسرانه

برای  خرید بلوز شلوارک پسرانه طرح بسکتبال میتوانید قیمت، سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کرده و ثبت سفارش کنید. همچنین انواع  بلوز شلوارک های راحتی پسرانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!