نقد و بررسی بلوز شلوارک پسرانه نایک
22 فروردین 1402 ساعت 14:36

نقد و بررسی بلوز شلوارک پسرانه نایک

بلوز شلوارک به لباسی گفته می شود که آستین بلوز تا بازو بلندی داشته و شلوارک آن حداکثر تا زانو می باشد. این لباس با توجه به جنس و طرح، هم لباس راحتی خانگی و هم بیرونی محسوب می شود و کاربرد آن در فصل بهار و تابستان می باشد. بلوز شلوارک nike air NZDE یکی از بلوز شلوارک های اسپرت تولید شده توسط مجموعه نازدونه بوده که داخل سایت از قسمت بهار تابستونی پسرانه قابل مشاهده است و یا با وارد کردن کد 18000 داخل جستجوی سایت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و ثبت سفارش انجام دهید. خب برویم کم بیشتر با این   بلوز شلوارک پسرانه   پرطرفدار آشنا شویم.


جنس، طرح و رنگ بلوز شلوارک نایک 

جنس این بلوز شلوارک سوپر پنبه فول لاکرا بوده که بهترین و باکیفیت ترین نوع پارچه ی پنبه بوده، بسیار نرم و لطیف است و باعث ایجاد حساسیت در کودکان نمی شود. لاکرا یک نوع پارچه با خاصیت کشسانی بالاست که دوام بالایی پس از شستشوی لباس دارد و در تولید لباس با پنبه یا پلی استر ترکیب شده و یک پارچه مقاوم تولید می شود.
طرح این لباس به صورت چاپ زول بوده که یکی از انواع چاپ مناسب پوشاک کودک است؛ زیرا چاپ داخل بافت پارچه نفوذ نمی کند و به صورت سطحی است در نتیجه با پوست کودک برخورد نداشته و باعث حساسیت نمی شود. نوع طرح نیز به صورت اسپرت است که می‌تواند یک ست خواهر و برادری جذاب باشد. رنگ های این لباس شامل انبه ای، سبز ، بنفش و زرد که از جمله رنگ های شاد و پرانرژی برای کودکان است و هم برای دختران و هم پسران مناسب می باشد. 


سایزبندی بلوز شلوارک پسرانه نایک 

سایزبندی محصول از 35 تا 65 می باشد که مناسب یک سال تا دوازده سال می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است که با توجه به جثه ی کودک می توانید سایز دقیق را انتخاب کنید.

 

خرید بلوز شلوارک نایک پسرانه


خرید و قیمت بلوز شلوارک پسرانه نایک 

برای خرید بلوز شلوارک نایک پسرانه   می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع بلوز شلوارک های دخترانه و پسرانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!