نقد و بررسی بلوز شلوارک پسرانه آدیداس
24 اسفند 1401 ساعت 13:07

نقد و بررسی بلوز شلوارک پسرانه آدیداس

بلوز شلوارک به لباسی گفته می شود که آستین بلوز تا بازو بلندی داشته و شلوارک آن حداکثر تا زانو می باشد. این لباس با توجه به جنس و طرح هم برای خانه و هم بیرون قابل استفاده بوده و کاربرد آن در فصل بهار و تابستان می باشد. بلوز شلوارک مداد آدیداس NZDE یکی از بلوز شلوارک های اسپرت تولید شده توسط مجموعه نازدونه بوده که داخل سایت از قسمت بهار تابستونی هم در قسمت دخترانه هم پسرانه قابل مشاهده است و یا با وارد کردن کد 17954 داخل جستجوی سایت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و ثبت سفارش انجام دهید.


جنس، طرح و رنگ بلوز و شلوارک آدیداس

جنس این بلوز شلوارک سوپر پنبه فول لاکرا بوده که بهترین و باکیفیت ترین نوع پارچه ی پنبه بوده، بسیار نرم و لطیف است و باعث ایجاد حساسیت در کودکان نمی شود. طرح این   لباس بچگانه به صورت نوشته چاپی و اسپرت است و با داشتن ترکیبی از رنگ های شاد و ملایم از جمله زرد، آبی کاربنی، شتری و حنایی روشن هم برای دختران و هم پسران مناسب می باشد. 

 

سایزبندی بلوز و شلوارک آدیداس

سایزبندی   بلوز و شلوارک آدیداس از 35 تا 65 می باشد که مناسب یک سال تا نوجوان می باشد. البته در قسمت سایر مشخصات سانت دقیق هر سایز درج شده است و حتما سانت درج شده را مشاهده کنید و با سایز کودک مطابقت دهید. 

 

خرید و قیمت بلوز و شلوارک آدیداس

برای  خرید بلوز شلوارک مداد آدیداس NZDE می توانید قیمت و سایز و رنگ دلخواه خود را از طریق سایت مشاهده کنید. همچنین انواع بلوز شلوارک های دخترانه و پسرانه با طرح و رنگ متنوع داخل سایت نازدونه (فروشگاه اینترنتی و حضوری لباس بچگانه در رشت) در قسمت بهار تابستونی قابل مشاهده است تا با توجه به سلیقه خود و مقایسه قیمت ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برند آدیداس همواره بخاطر جنس خوبی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است؛ بنابراین برای خرید این جنس معتبر برای کودکان دلبندتان اصلا شک نکنید! علاوه بر بلوز و شلوارک مداد آدیداس، پیشنهاد می کنیم به سایر جنس های این برند خوب، مثل  هودی شلوار نیم زیپ آدیداس   و  ست خانوادگی آدیداس هم سری بزنید!



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!