نقد و بررسی کاپشن بچگانه اورجینال (ORGINAL)
13 آذر 1401 ساعت 16:26

نقد و بررسی کاپشن بچگانه اورجینال (ORGINAL)

کاپشن بچگانه orginal یکی از محصولات زمستانی پوشاک بچه گانه نازدونه مناسب دختر و پسر می باشد که می توانید در داخل سایت از قسمت پوشاک پاییز زمستونی، پسرانه، کاپشن یا پاییز زمستونی، دخترانه، کاپشن و یا با وارد کردن کد 10683 در قسمت جستجوی سایت به آن دسترسی پیدا کرده و رنگ و سایز دلخواه خود را انتخاب کنید و ثبت سفارش انجام دهید. 


جنس کاپشن بچه گانه orginal

این کاپشن تولید شده از جنس برزنت می باشد که ضد آب بوده و مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب به داخل کاپشن بچگانه دارد. برزنت از الیاف طبیعی مستحکم تر می باشد و ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. الیاف مصنوعی که در این جنس استفاده می شود انواع مختلفی دارد و هر کدام خاصیت متفاوتی به آن می دهد. جنس برزنت در برابر آب، حرارت و آفتاب و وزش باد مقاوم می باشد، از این رو برای استفاده در هوای بارانی یا در زمان وزش بادهای سوزناک پاییزی گزینه ی مناسبی است. داخل کاپشن نیز دارای آستر بوده و مانند عایقی در برابر سرما عمل کرده و باعث حفظ گرما می باشد.

 

طرح کاپشن بچه گانه orginal

طرح این کاپشن به صورت گلدوزی بوده و جز محصولات اسپرت و مناسب هم دختر و هم پسر به شمار می رود. رنگ های گرم خاص و زیبای این محصول قهوه ای، پسته ای، مشکی و عسلی است که مناسب فصل پاییز و زمستان می باشد و توجه هر پدر و مادری را به خود جلب می کند. اگر طرفدار رنگ های شاد و روشن هستید و یا طرح های کارتونی و عروسکی را می پسندید این کاپشن با سلیقه ی شما هم خوانی ندارد. البته با وجود تنوع بالای کاپشن بچه گانه پسرانه و دخترانه می توانید محصول موردنظر خود را با رنگ و طرح دلخواه خریداری کنید.

سایز کاپشن بچه گانه orginal

سایزبندی این کاپشن M، L، Xl و Xxl است که برای راحتی در خرید به سایزبندی 45 و 50 تبدیل شده و مناسب کودکان 2 تا 6 سال می باشد. در تعیین سایز این کاپشن قد کاپشن، دور سینه و قد آستین در نظر گرفته شده و برای هر سایز به طور دقیق درج شده است. آستین به صورت رگلان است و از یقه سانت زده شده است. در خرید کاپشن برای کودکان همیشه یک سایز بزرگتر را در نظر بگیرید زیرا کاپشن یک محصول فصلی است و با مراقبت از آن به راحتی می توانید تا حداقل دو سال از آن استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و خرید کاپشن بچه گانه orginal

در صورتی که کاپشن بچگانه orginal مورد پسند شما عزیزان بوده و تصمیم دارید این کاپشن بچه گانه جذاب را انتخاب کنید، کافی است روی خرید کاپشن بچگانه orginal در فروشگاه نازدونه کلیک کنید و سایز و رنگ مناسب را انتخاب کنید. همچنین میتوانید به صورت حضوری در فروشگاه نازدونه (لباس کودک در خیابان معلم رشت) خرید کنید.

 



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه ارسال دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!